Děti malují pro Konto Bariéry 2025

70% příjmů z prodeje kalendáře bude převedeno na pomoc při nákupu školních pomůcek pro děti a studenty se zdravotním postižením (například speciálních židlí, počítačů, speciálních klávesnic, notebooků a logopedických nebo speciálních didaktických pomůcek).
Obrazové předlohy v tomto kalendáři tvoří vybrané práce z výtvarných celostátních dětských přehlídek Děti malují pro Konto Bariéry, které každoročně vyhlašuje SVČ Lužánky Brno. Více o přehlídce zde.

Při zakoupení tohoto produktu (minimální částka je 10 000 Kč) je možné využít formy NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ.

Kalendář je již v prodeji!!!!

 

 

pdf kaledáře k nahlédnutí zde

 

OBSAH KALENDÁŘE

  • daně a roční období, znamení zvěrokruhu, citáty, EU svátky, tříměsíční přehledy na každém listu.

PRODEJNÍ CENA KALENDÁŘE

  • 46 Kč/ks + 21% DPH - pro firmy a úřady
  • 34 Kč/ks + 21% DPH - pro školy
  • 34 Kč/ks včetně DPH - pro školy, které spolupracují na projektu "Děti malují pro Konto Bariéry"

 

ZAHÁJENÍ PRODEJE KALENDÁŘE

  • od 1. května 2023

ROZMĚR KALENDÁŘE

  • 321 x 134 mm (rozsah 58 stran - týdenní stolní kalendář)

CENA ZA DOTISK (firemního loga či textu)

    • rozměr plochy pro dotisk je 321 x 35 mm , barevný tisk – samolepka (u vyšších nákladů možnost sítotisku - individuální kalkulace)
    • ceny jsou bez poštovného, dopravy, překladu a bez DPH
10 ks - 500 Kč   80 ks - 2 160 Kč
20 ks - 900 Kč   90 ks - 2 340 Kč
30 ks - 1200 Kč   100 ks - 2 500 Kč
40 ks - 1 400 Kč   150 ks - 3 600 Kč
50 ks - 1 500 Kč   200 ks - 4 600 Kč
60 ks - 1 740 Kč   250 ks - 5 500 Kč
70 ks - 1 960 Kč   300 ks a více - individuální kalkulace
      + 21% DPH

 

Vyřizujeme objednávky od 10 ks kalendářů.

PRODEJ A DOTISK KALENDÁŘE

  • Kontakt: Andrea Švábová, mobil: 777 970 818; Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

TERMÍNY A DODÁNÍ KALENDÁŘE

  • Kalendář s dotiskem formou samolepky bude možno dodávat do 14 dnů od data schválení podkladů.
  • Kalendář bez dotisku bude distribuován bezprostředně po vystavení objednávky.