Charitativní firemní stolní kalendář s dětskými kresbami
název kalendáře |
Děti malují pro Konto Bariéry (tento název zastřešuje realizaci tří celostátních výtvarných soutěží) |
tradice |
kalendář je vydáván od roku 2005 |
cílová skupina | firmy a úřady v ČR |
období působení reklamy |
září – prosinec následujícího roku |
podpis smluv | vždy do konce srpna (pro školní rok 2016 / 2017 do konce srpna 2016) |
hlavní reklamní nosiče |
minimálně 10 000 stolních kalendářů, dosavadní prodejnost 100% , rozsah: 60 stran + obálka, formát: 321 x 134 mm (celá plocha na druhém a posledním listu kalendáře, 305 x 120 mm, barevný tisk) |
plošná inzerce minimálně v pěti celostátních periodikách (logo s dovětkem "partner projektu") | |
reklamní letáky v MHD Praha a některé z krajských měst (logo s dovětkem "partner projektu") |
|
partneři projektu | Konto Bariéry (jedna z nejvýznamnějších neziskových organizací v ČR) |
Helma 365 (dlouhodobý sponzor přípravy, výroby a distribuce stolního kalendáře) | |
Středisko volného času Lužánky v Brně (od roku 2014 vyhlašovatel dětských výtvarných soutěží) | |
sponzoři projektu | |
cena za reklamu | 100 000 Kč + DPH (výhradní zadavatel reklamy) |
2 x 50 000 Kč + DPH (dva zadavatelé reklamy) | |
termín úhrady: tři splátky (40% a 2 x 30%) podle dohody |
O společenské prospěšnosti našich projektů
- partnery všech našich podnikatelských aktivit jsou neziskové organizace (námi doporučené nebo vybrané zadavateli reklamy a investory)
- 80% příjmů nebo zisku z realizace akcí a projektů je převáděno na účty neziskových organizací
- tímto způsobem se snažíme angažovat ve prospěch řešení problémů v naší společnosti