Charitativní kalendáře na rok 2023

Základ letošní nabídky pro firmy a úřady budou v této skupině produktů tvořit dva již zavedené kalendáře. Bude to velkoformátový nástěnný kalendář pro Světlušku a firemní stolní kalendář Děti malují pro Konto Bariéry.
Osmdesát procent příjmů z prodeje obou kalendářů převedeme na účty neziskových organizací.

Při zakoupení těchto produktů je možné využít formy NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ.

svetluska kalendare

 

 

 

 

Celostátní dětské výtvarné soutěže - informace pro sponzory

www.detimaluji.cz

O PROJEKTU
informace ke stažení
Společensky prospěšný reklamní projekt celostátních dětských výtvarných soutěží, kde výstupem je pracovní stolní kalendář s vybranými pracemi dětí ze soutěže. Výtěžek z prodeje kalendáře pomůže prostřednictvím Konta Bariéry lidem s handicapem.

* soutěže mají vždy tři kola ročně s různými aktuálními tématy a běží velmi úspěšně více než 21 let, vybrané práce tvoří obrazovou část charitativního stolního pracovního kalendáře Konta Bariéry

* cílovou skupinou jsou ředitelé a učitelé všech základních a mateřských škol v ČR a děti studenti v rámci výtvarných soutěží a firemní managment v rámci stolního kalendáře

* období působení reklamy trvá po tři roky. V rámci výtvarných soutěží po celý školní rok (web soutěže, propozice, diplomy, výsledkové listiny aj.), v dalším roce reklama v mediích a nabídkovém katalogu na stolní kalendář, kde je uvedeno logo a pak v rámci stolního kalendáře, kde je uveřejněna inzerce.

- příklad - Ve školním roce 2019/2020 budou děti kreslit na tři různá témata. Tyto obrázky budou obrazovou součástí kalendáře na rok 2022. Ve školním roce 2019/2020 bude vaše logo na všech dokumentech a webech spojených ze soutěží. Od jara 2021 poběží prodej a reklamní kampaň na kalendář s obrázky ze soutěží 2019/2020 na rok 2022. V rámci reklamní kampaně a nabídkového katalogu bude uveřejněno vaše logo. V samotném stolním kalendáři na rok 20221 bude váš celoplošný inzerát.

REKLAMNÍ NOSIČE
* propozice tří soutěží rozesílané na více než 8000 škol v ČR (logo)
* výsledkové listiny rozesílané na více než 70 školv ČR, které navštěvují ocenění autoři (logo)
* přes 70 diplomů pro oceněné autory (logo)
* plošný inzerát v týdenním pracovním stolním kalendáři
* v nabídkovém katalogu společnosti Helma (logo a text "sponzor soutěže")
* logo a krátký text na webu soutěže www.detimaluji.cz

STÁLÍ PARTNEŘI PROJEKTU
* KONTO BARIÉRY
* SVČ LUŽÁNKY BRNO

CENA ZA REKLAMU
* 70 000 Kč + DPH (výhradní sponzor projektu)
* 2 x 35 000 Kč + DPH (dva sponzoři projektu)
* po dohodě menší sponzorské částky

Výhradní sponzor projektu má možnost vyhlásit vlastní soutěžní téma.

Charitativní reklamní projekty

Dva z našich reklamních předmětů (stolní kalendáře a vánoční pohlednice) nabízí prostor pro firemní reklamu. Totéž platí o reklamních kampaních na podporu jejich prodeje  a také o celostátních soutěžích Děti malují pro Konto Bariéry.                                                                                             
Zadavatelé reklamy jsou prezentováni jako sponzoři, důvodem je fakt, že peníze za reklamu nám umožňují realizaci kampaní na podporu prodeje nabízených reklamních předmětů a současně realizaci celého projektu
Děti malují pro Konto Bariéry.

Vánoční pohlednice 2016 kalendare Stolní kalendář Děti malují 2017

 

 

Humoristický měsíčník (pokračovatel Dikobrazu)

zahájení vydávání

rok 2015

cílová skupina senioři a široká veřejnost

technická data

měsíčník, 16 stran, 50 000 výtisků, formát A4, barevný tisk

vystavení objednávky

dohodou (na základě dopřesnění termínu zahájení prodeje časopisu)
partner projektu
občanské sdružení Společnost českých seniorů
(minimálně 50% zisku bude převáděno na seniorské neziskové org.)

druh reklamy

plošné inzeráty na vnitřních stranách obálky
  upoutávka na titulní straně (podle dohody)
  logo na všech stranách časopisu

cena za reklamu:

100 000 Kč + DPH - výhradní zadavatel reklamy
  termín úhrady: dohodou

O společenské angažovanosti našich projektů

  • partnery všech našich podnikatelských aktivit jsou neziskové organizace (námi doporučené nebo vybrané zadavateli reklamy a investory)
  • 50 - 90% zisku nebo příjmů z realizace akcí a projektů je převáděno na účty neziskových organizací
  • tímto způsobem se snažíme angažovat ve prospěch řešení problémů v naší společnosti

Charitativní stolní kalendář Vaříme s humorem

tradice

kalendář je vydáván od roku 2012

cílová skupina ženy všech věkových skupin / rodina

období působení reklamy - příklad

u kalendáře pro rok 2017 je působnost od září 2016 do prosince 2017
hlavní reklamní nosiče


minimálně 10 000 stolních kalendářů
, dosavadní prodejnost 100%,
rozsah 28 stran, formát 300 x 150 mm
(logo na vnitřních listech kalendáře a plošný inzerát na třetím listu kalendáře)
  plošná inzerce minimálně v pěti celostátních periodikách
(logo s dovětkem "partner projektu")

partneři projektu

redakce známých časopisů pro ženy (pro rok 2016 je to časopis Tina)
  Tiskárna Baloušek (jeden z největších výrobců kalendářů v ČR)
  Neziskové organizace, které pomáhají seniorům
  28 předních českých autorů kresleného humoru

cena za reklamu 80 000 Kč + DPH - výhradní zadavatel reklamy
  2 x 45 000 Kč + DPH - dva zadavatelé reklamy
  3 x 26 700 Kč + DPH – tři zadavatelé reklamy
  4 x 20 000 Kč + DPH – čtyři zadavatelé reklamy
  termín úhrady: tři splátky (60%, 30% a 10%) podle dohody

O společenské angažovanosti našich projektů

  • partnery všech našich podnikatelských aktivit jsou neziskové organizace (námi doporučené nebo vybrané zadavateli reklamy a investory)
  • 50 - 90% zisku nebo příjmů z realizace akcí a projektů je převáděno na účty neziskových organizací
  • tímto způsobem se snažíme angažovat ve prospěch řešení problémů v naší společnosti